Tehnologii anti-criză de comunicare cu clienții

0

Tehnologii anti-criză de comunicare cu clienții.

În prezent, multe companii se confruntă cu scăderea cererii ca urmare a crizei în economie. În cele mai multe cazuri, această scădere se datorează dorinței clienților de a astepta, pentru a ocoli perioadele instabile cu fluctuații mari ale cursului de schimb, ratelor dobânzilor, etc. În astfel de momente, clienții sunt mai susceptibili de a face o alegere în direcția prețurilor mai mici, în detrimentul calității.  În acest caz, companiile care vând bunuri și servicii de înaltă calitate pierd o cota mai mare de piață.

Prin urmare, a crescut substanțial necesitatea de a stabili și de a consolida comunicarea companiei cu clienții existenți și potențiali pentru a accelera adoptarea deciziilor în favoarea achiziționării de bunuri sau servicii. Companiile sunt în căutarea de noi metode de realizare a canalelor de comunicare cu clienții.  Cu toate acestea, transferul de informații către clienți cu privire la calitatea și meritele bunurilor este supus diverselor interferente. Una dintre interferentele existente este  prezența unor cantități mari de informații în exces în care informațiile necesare sunt pierdute sau clienții și consumatorii le percep cu suspiciune. În afară de aceasta există un prag de percepţie al informaţiei. Aceasta reprezintă o anumită cantitate minimă de informații care trebuie să se acumuleze, pentru a înțelege ceva. Un astfel de prag trebuie depăşit, pentru ca informaţia să ajungă la utlizator. Adică există un excedent de informații considerabil care “îneacă”  componenta utilă a informației.

Fluxul de informaţii de la firmă către consumator suferă şi alte interferenţe similare care conduc la fragmentatrea sau distorsionarea informației. Acest lucru reduce în mod inevitabil calitatea luării deciziilor, micşorând probabilitatea de cumparare. Imaginați-vă că încercaţi să spuneţi ceva unei persoane care este distrasă în mod constant de apeluri telefonice, muşte sau pe lângă care zboară avioane  şi căreia în acelaşi timp cineva îi povesteşte aceeaşi temă ca şi dvs. Ce va intelege această persoană din povestea dvs? Cel mai probabil, fie nimic, fie va trage concluzii greșite. Probabilitatea de a întelege este invers proporţională cu intensitatea interferenţelor.

Institutul de Modelare și de Proiectare Structuri (IMKS) conduce de mai mulți ani cercetări în domeniul Fizicii Structurilor şi Sinergiei Proceselor de Informare.  Ca urmare a cercetărilor s-au dezvoltat bazele științifice de proiectare a structurilor  informaţionale cu proprietăţi prestabilite. S-au creat o serie de dispozitive tehnologice care coordonează şi ordonează fluxurile informaţionale între diferitele sisteme complexe. Ca urmare a utilizării unor astfel de dispozitive are loc o normalizare a schimbului de informații între ambele sisteme, tehnic și biologic. Acest lucru reduce nivelul de interferenţă și ies în evidență informațiile utile, care nu au fost disponibile anterior.

Evaluarea cercetărilor științifice ale IMKS intr-o serie de organizații științifice au arătat de fapt eficiența lor ridicată. Putem aduce în discuţie câteva cifre drept rezultate ale cercetărilor  – creșterea capacității de adaptare a sportivilor de la 1,5 – la 3 ori, creșterea activității enzimelor de la 1,2 – la 2,6 ori, creșterea factorului anti-stres la animalele de laborator de până la 30 – 70 %. Cercetările pe termen lung au arătat  securitatea absolută a datelor,  tehnologiilor și dispozitivelor şi simplitatea și fiabilitatea lor.

Noile tehnologii IMKS au un numar mare de aplicații practice și pot fi aplicate în industrii diferite.

Supunem atentiei dvs o tehnologie  care vă permite să organizați orice informație structurată care poate fi convertită în format digital!!! Acestă informație structurată este mai puțin sensibilă la interferențe. La perceperea unei astfel de informaţii de către o persoană, pragul de percepție scade, adică persoana are nevoie de informaţii mai puţine, pentru a le înţelege. Pe lângă aceasta, creşte încrederea în sursa informaţiei.  Procesul de comunicare este ajustat şi crește interesul și încrederea consumatorului pentru mesajele  transmise. O astfel de ordonare a fluxului informaţional  duce la creşterea probabilităţii de adoptare a deciziei corecte a clientului  privind cumpărarea. Acest lucru este similar cu creșterea capacității canalului de informare.

Aplicarea acestei tehnologii într-un număr de companii a arătat că cifra de afaceri în companii începe să crească, creşte calitatea muncii managerilor, creşte baza de date a clienţilor, se îmbunătăţesc indicatorii eficienţei  (de ex. raportul dintre facturile plătite şi cele emise, raportul dintre numărul de facturi emise şi numărul total de vizite pe website şi aşa mai departe).

Vă propunem să desfăşurăm o demonstraţie gratuită! a acestei tehnologii în condiţiile companiei dvs.  timp de o lună. Pentru a începe colaborarea noastră avem nevoie de:

  1. Să ne transmiteţi în format digital, o informație  pe care compania dvs. încearcă să o transmită clienților dumneavoastră. Aceasta poate fi fotogafii publicitare și materiale grafice, texte, bannere, pagini de site, etc. Formatul fișierelor trimise trebuie să respecte formatul original utilizat în comunicarea cu clienții.
  2. Noi  optimizăm structural această informaţie conform tehnologiei speciale şi construim un modul de transmisie.  Modulul de transmisie – este un fişier executabil special, care permite realizarea transferului structural (transmisiei) a structurilor optimizate ale  materialelor dvs informative. Timpul de producție a modulului de transmisie este de 5-10 zile, în funcție de cantitatea de informații transmise. Cu ajutorul acestui modul, vom începe să difuzam structuri optimizate ale materialelor informative.
  3. Ca urmare, toate copiile informațiilor date sunt optimizate. Informațiile dvs. vor fi mai accesibile și ușor de înțeles pentru consumator, ceea ce va duce la o creștere a numărului de clienți și o creștere a profitului.

După terminarea demonstrației şi obţinerea rezultatelor pozitive se va incheia un  contract între IMKS și organizația dvs., în care vor fi agreate condițiile și tarifele pentru continuarea acestei colaborări.

!!! Pentru mai multe detalii, va rugam, sa ne contactati telefonic: 0733311205 Andrei Lungu, sau pe email: sveta.lungu@yahoo.com

Share.

About Author

Leave A Reply

Website is Protected by WordPress Protection from eDarpan.com.